بازدید رییس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران از موزه تاریخ پزشکی همدان

دکتر حمیدرضا نمازی عضو فرهنگستان علوم پزشکی کشور و رئیس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران، از مجموعه فرهنگی تاریخی سلامت (موزه تاریخ پزشکی همدان) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران، دکتر حمیدرضا نمازی، رییس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران و عضو هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، همزمان با روز پزشک، به دعوت سازمان نظام پزشکی همدان، برای سخنرانی در همایش علوم انسانی و سلامت به همدان سفر کرد.

دکتر نمازی در این همایش، دو سخنرانی با عنوان "تاریخ تشکل های پزشکی در ایران" و "ملاحظات فلسفی و اخلاقی در مواجهه بالینی" ارائه و در حاشیه این همایش، از موزه تاریخ پزشکی همدان که به تازگی افتتاح شده بود، بازدید کرد.

دکتر نمازی اراده و زحمات دست اندرکاران این مجموعه در جمع آوری اشیاء، ادوات و اسناد پزشکی را تحسین نمود و با تاکید بر پیشینه درخشان علم طب در کهن دیار همدان، ایده تاسیس این موزه را یک اتفاق خوب و مبارک در این زمینه برشمرد

وی افزود: تاسیس موزه‌های تخصصی مانند موزه تاریخ پزشکی در همدان، ضمن کمک به توسعه گردشگری، در معرفی میراث پزشکی به نسل امروز تاثیر به‌سزایی دارد

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *